Noc Reklamożerców to unikalna w skali całego świata impreza filmowa, złożona z projekcji starannie wyselekcjonowanych reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy organizowane od ponad 30 lat, w 40 krajach. W tym roku w Polsce Noc Reklamożerców odbędzie się po raz 23, a w kinach sieci Multikino po raz 12! Dla polskich Reklamożerców program zostanie wyemitowany z cyfrowych plików (DCP) z wykorzystaniem nowoczesnych, kinowych projektorów cyfrowych!
Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział ponad 5000 tysięcy fanów i fanek reklamy i dobrej zabawy. W tym roku na uczestników i uczestniczki czeka bardzo bogaty program, dzięki któremu w trakcie jednej nocy będzie można zobaczyć prawie 300 reklam.
W wydarzeniu mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 15 lat. Multikino tak samo, jak w ubiegłych latach, przygotowało dodatkowe atrakcje. W salach odbędą się konkursy z nagrodami, a w kinowych barach na Reklamożerców będą czekały specjalne oferty – wybrane przekąski oraz napoje będą w atrakcyjnych cenach.
Noc Reklamożerców 2014 odbędzie się 7 listopada w 10 wybranych Multikinach w Polsce: Gdańsk, Kraków, Łódź (Silver Screen), Poznań 51, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Arkady Wrocławskie, Zabrze oraz po raz pierwszy w Katowicach i Olsztynie!
Program Nocy Reklamożerców 2014:
Start: 21:30
– W programie tegorocznej edycji Nocy Reklamożerców znajdziecie jak zawsze wspaniałe filmy z ponad 40 Państw
– Ponad 5 godzin super zabawy
– Ok. 300 reklam
– reklamy emitowane z cyfrowych plików, z wykorzystaniem cyfrowych projektorów kinowych
– reklamy firm Audi, Guiness, McDonald’s i Volswagen jak zawsze na najwyższym kreatywnym poziomie
– kolejna angielska seria reklam Lynx (w Polsce marka Axe)
– saga reklam Cadbury Dairy Milk
– zaskakująca kampania niemieckiego supermarketu Edeka
– reklamy z Argentyny i Australii
– pierwszy jugosłowiański film reklamowy z 1926 roku odpowie na pytanie dlaczego młoda Milika pozostaje samotna podczas gdy jej przyjaciółka Natalia odnosi liczne sukcesy sercowe
– jak zawsze klasyka reklamożerców – czekolada Milka i jej austriackie zaśpiewy, Bob i jego Fiat 131 i wiele innych wspaniałych filmów
– 4 bloki reklam, pomiędzy blokami 10 minutowe przerwy
Ceny biletów na Noc Reklamożerców 2014:
normalny – 39,00 zł
ulgowy z ważną legitymacją studencką lub uczniowską (15+) – 34,00 zł
cena z kodem zniżkowym Facebook (ważne tylko do 1 listopada włącznie) – 32,00 zł
grupowy (pow.15 os. w kasie kina) – 29,00 zł